Ćwiczenia na jędrny biust

Czy istnieje sposób na bezinwazyjne powiększenie biustu? Kobiety, które nie chcą zadowolone z wyglądu swoich piersi, wzbogacić powinny swój codzienny trening o specjalnie dobrane ćwiczenia biustu. To gwarancja wzmocnienia, ujędrnienia oraz ich delikatnego podniesienia.

Sprawdzony, domowy sposób na ujędrnienie biustu to wykonywanie specjalnych ćwiczeń dwa razy w tygodniu, z zachowaniem trzech dni na odpoczynek. Poprzedzać powinna je trwająca około 5 – 10 minut rozgrzewka. W jej ramach możemy wykonywać ćwiczenia takie, jak krążenie ramion, podskoki czy bieg w miejscu.

  • Ćwiczenie numer 1 – wykonujemy je z hantlami lub półlitrowymi butelkami z wodą. Stajemy w lekkim rozkroku, trzymając obciążenie w obu dłoniach. Złączamy łokcie przed sobą na wysokości klatki piersiowej, wewnętrzną stroną przedramion do góry tak, by ręce były zgięte pod kątem prostym. Następnie rozłączamy je w taki sposób, aby znajdowały się po obu stronach ciała. Przy odwodzeniu ramion na boki, wypinamy klatkę piersiową do przodu. Wykonując to ćwiczenie pamiętamy o łączeniu łokci i nieopuszczaniu rąk. Wykonujemy 15 powtórzeń.
  • Ćwiczenie numer 2 – stajemy w lekkim rozkroku. Spinamy palce dłoni na wysokości klatki piersiowej i uginamy łokcie tak, aby przedramiona tworzyły linię prostą. Przez około 2-3 sekundy naciskamy z całej siły jedną dłonią na drugą. Puszczamy na chwilę i znów ściskamy. Powtarzamy 20 razy.
  • Ćwiczenie numer 3 – to ćwiczenie biustu również wykonujemy z użyciem hantli. Kładziemy się na plecach, uginając lekko nogi w kolanach. Tak samo jak w pierwszym ćwiczeniu, łączymy łokcie przed sobą na wysokości klatki piersiowej, wykonując ruch otwierający i zamykający, odwodząc ramiona w kierunku klatki piersiowej. Ćwiczenie wykonujemy 15 razy.
  • Ćwiczenie numer 4 – zachowujemy pozycję z poprzedniego ćwiczenia. Łączymy hantle i wyciągamy ramiona przed sobą na wysokości głowy. Łokcie pozostają lekko ugięte. Następnie rozkładamy ramiona szeroko na boki i wracamy do pozycji wejściowej. Wykonując to ćwiczenie, należy pamiętać, by nie opuszczać rąk zbyt nisko i podnosić ich za wysoko. Łokcie muszą być tutaj ugięte przez cały czas.
  • Ćwiczenie numer 5 – w tym ćwiczeniu rozstawiamy ręce na szerokość barków, a palce kierujemy do przodu. Opieramy kolana na podłodze. Im większy będzie kąt między udami a u tułowiem, tym trudniejsze będzie to ćwiczenie. Utrzymujemy ciało w jednej linii i powoli opuszczając się, uginamy łokcie aż do momentu, kiedy klatka piersiowa znajdzie się pomiędzy dłońmi. Następnie wracamy do poprzedniej pozycji, prostując łokcie. W czasie ćwiczenia nie wyginamy tułowia.

Źródła:

 

  • https://www.ofeminin.pl/fitness-i-zdrowie/cwiczenia/5-prostych-i-skutecznych-cwiczen-na-jedrny-biust-zobacz-i-wyprobuj-na-sobie/d3jdbxw
  • https://portal.abczdrowie.pl/cwiczenia-ujedrniajace-biust

Post Author: admin